25 Temmuz 2015 Cumartesi

Çılgın kalabalıktan uzakta

Fotoğraf: Tumblr / algerianculture.tumblr.com

Çılgın hatta çıldırmış insan kalabalığından kilometrelerce uzakta; sıcacık ve pamuksu kumlarda uzanmak, hayatın sırlarına erişmek gibi olmalı. Önünde uçsuz bucaksız ve sessiz bir vaha. Belki aynı rengi onlarca tonunda, mavinin altında uzanmak, durulmak ne iyi gelir insana. 

Çöl en çok görmek istediğim yerlerden biri. Sanki oraya vardığımda bir başka var oluşa tanıklık edecekmiş gibi hissediyorum. Uzaya ulaşamayanlar, aklı benim gibi başka diyarlar kaçanlar çölü herkesden daha çok görmeliler! 

3 yorum:

  1. Bir derviş için çok iyi yerdir belki çöller : çok şey öğretir sessizlik insana ama ben herhalde hazır deyilim korkarım çöllerde sanırım bir insan ararken belkide kendimle karşılaşırım ve ne kadar zayıf ve aciz olduğumu görürüm belki de :)) saçmaladım galiba ! ;)
    Ayy birde ben çöl görünce Cohello nun simyacısı aklıma geliyor yaaa ! Çok güzel bir romandi o !

    YanıtlaSil
  2. Bir derviş için çok iyi yerdir belki çöller : çok şey öğretir sessizlik insana ama ben herhalde hazır deyilim korkarım çöllerde sanırım bir insan ararken belkide kendimle karşılaşırım ve ne kadar zayıf ve aciz olduğumu görürüm belki de :)) saçmaladım galiba ! ;)
    Ayy birde ben çöl görünce Cohello nun simyacısı aklıma geliyor yaaa ! Çok güzel bir romandi o !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum çölleri ama pratikte öyle olur muydu bilemiyorum. Dönmeden çok gitmek istiyorum o turuncu sessizliğin ortasına. İnsanın orada kendiyle karşılaşması çok olası, ve belki de ihtiyacımız olan asıl şey budur!
      Simyacıyı ben de sık sık hatırlıyorum, ne güzeldi.
      Sevgiler

      Sil

Kelimelerinizi paylaştığınız için minnettarım.