13 Mayıs 2010 Perşembe

İlk Defa

Buraya yazmak istedim hep. Sadece fotoğraflar olsun, benim çektiklerim ve sevdiklerim olsun istedim. Daha ancak yapabiliyorum. Neden derseniz eğer acemilikten diyebilirim. Çünkü henüz daha çok iyi öğrenemedim bu sayfayla oynama durumlarını. Buraya fotoğraf yüklediğimde diğer yani ana blogum Tuğba'nın Dünyası'nın fotoğraf kotası düşüyor. Orayı daha çok kullanıyorum genelde bu yüzden ona birşey olsun istemiyorum. Belki bir okuyan olur diye yazıyorum. Bundan sonra çektiğim fotoğraflarımı buraya yüklemek istiyorum. Tuğba'nın Dünyası'nda daha bana ve Cezayir'e özgü yazıları paylaşmak istiyorum.

Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Sırada blogger ın yeni sihirli değneğiyle Tuğba'nın Dünyası'na dokunmak kaldı..
Herkese kocaman sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kelimelerinizi paylaştığınız için minnettarım.