11 Aralık 2011 Pazar

Başka yaşamlara açılan kapılar





Kapıları her zaman çok sevmişimdir. Hal böyle olunca kapı fotoğrafları çekmek harika bir duygu oluyor. Aslında her şey bir kitabı keşfetmekle başladı. Adı kapılar ve pencereler idi. Her zaman ahşabı ve işlemeleri seven biri olmuştum ama onca fotoğrafı bir arada görünce daha da ilgi çekici bir hal aldı benim için. Elimden geldiğince yeni kapılar keşfetmeye ve onları anılarıma kazımaya çalışıyorum. Belki bir gün kocaman bir kapılar ve pencereler arşivi oluşturana kadar...

6 yorum:

  1. fikir ve fotoğraflar güzel... umarım hayal ettiğiniz arşivi oluşturusunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlu oldum beğenmenize. Diğer blogdan buraya pek fırsat kalmıyor ama artık sıkça güncelleyeceğim. Sevgiler

      Sil
  2. sayın blogger,
    burada ihmal var! :)))
    bi de fon çok güzelmiş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off ya buraya gelen yorumları görmüyorum ben sinir oldum şimdi:( ne de güzel yorumlar gelmiş. ne zamandır ihmal ediyorum evet ama bundan sonra güncellemeye gayret edeceğim. Sana yollayayım bu fondan canım ayıp ettin:)

      Sil
  3. Hmm.

    Benim de kapı kolleksiyonum var. En ihtişamlılarını da Marakeş'te görmüştüm! :)

    Kemaliye'ye gelin diyeceğim ama kapı kolları tanıdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapı koleksiyoncusu buldum bir tane daha yani ne kadar güzel:) Kapılar bambaşka hisler yaratıyor içimde, çok seviyorum. Marakeş bambaşkaydı evet Tunus da öyle. Cezayir'de de var. Kemaliye'ye hiç gitmedim bir gün uğramak isterdim doğrusu. Kocaman sevgiler selamlar

      Sil

Kelimelerinizi paylaştığınız için minnettarım.