5 Ağustos 2010 Perşembe

Alger Centre

Alger merkezde bir duvar boyaması. Yer Tilimli tarafları. Arabayla geçtiğimiz için pek de net değil. Büyük bir çaba sarfetsem de çekim yapabilmek için önünden yavaşça geçmek gibisi olmuyor tabi. Akan trafikte ancak bu kadarını yakalayabildim.
 Bu fotoğrafı ben çekmedim. Zaten genelde çektiklerimin altına ismimi yazıyor; kaynağı biliyorsam da adını not düşüyorum. Maksat sizin için Cezayir'i tanıtmak. İnternetten bulduğum fotoğrafları da paylaşmak güzel oluyor çünkü bazen hiç ummadığım yerlerde bile harika fotoğraflarla karşılaşıyorum sizler de görün istiyorum..

Burası başkentin en sevdiğim yerlerinden biri olan Didouche Mourad caddesinde bir apartman.Bayılıyorum ben böyle apartmanlara. Alt sıradakiler de hep o güzel cadde de çekildi.




Yeni fotoğraflarda görüşmek dileğiyle...

3 yorum:

  1. güzel resimlerin var, iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  2. o apartmanların fotoğrafı ne çok çekmiştim bende... hele büyük postahanesinin sahile doğru ilerleyen kısmında bir apartman vardır. pek severdim.

    YanıtlaSil
  3. Postacı çok teşekkür ederim:)

    Novella; ahh öyle güzel binalar var ki fotoğraflanacak da işte zaman yok hiç gönlümce gezip dolaşıp fotoğrafla günü geçireceğim. Umuyorum buradan dönmeden bir gün olur. Çok sevgiler

    YanıtlaSil

Kelimelerinizi paylaştığınız için minnettarım.