8 Ağustos 2010 Pazar

Kapılar





Alttaki son üç fotoğrafı son Cezayir gezimizde çektim. Kapılara her zaman büyük bir ilgim vardı. Fırsat buldukça ve tabi makinam da yanımda oldukça çekmeye çalışıyorum. Keşke daha çok zaman yaratabilsem de yüzlerce kapı fotoğrafı çekebilsem. Burada o kadar güzel kapılar var ki inanamazsınız. Tabi Tunus daha ünlüdür kapılarıyla. Buradaki kapılar da Tunus işi genelde zaten. Tunus'a gittiğimde bol bol kapı fotoğrafı çekeceğim.  En üstteki fotoğrafın kime ait olduğunu tam olarak hatırlayamıyorum. Google arşivimden paylaştım onu, diğer ikisi ise Algeria Guide adlı kitaptan..

10 yorum:

  1. merhaba tuba,
    seni izlemeye halen devam ediyorum canım. izmirdeyim ..sana mail attım umarım gelmiştir..fotoğraf bloğunda süper..görüşmek üzere.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook uzun zaman oldu..Umarım bir gün görüşürüz İzmir'de..Öpüyorum

      Sil
  2. Kapı fotoğrafları hep çekici gelmiştir bana..Ardında yaşanan hikayelerin geçiti gibidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne harika sözler bunlar, katılıyorum. Teşekkür ederim..Sevgilerimle

      Sil
  3. Evet kapı fotografına bayıldım ben de.

    YanıtlaSil
  4. Biz de bayılıyoruz kapı-pencere fotoğrafı çekmeye. Hele de eski olanları :) . Mavi kapı ne güzelmiş. Taş işçiliği bizim Kapadokya kapılarınınkilere benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh onları görmek ayrı güzel, onları kadraja yerleştirmek ayrıca güzel. Hele sonraları ara ara bakıp hasret gidermek bambaşka. Mavi kapıları ayrıca çekici buluyorum ben de. Kapadokya'da harika bir yerdi. Seneler oldu gideli, hafızamı tazelemem lazım kapılar hususunda sanırım. Çok sevgiler selamlar

      Sil

Kelimelerinizi paylaştığınız için minnettarım.